Өлкетану-экскурсия бөлімі

«Жас гид экскурсовод» үйірмесі

Қосымша білім беру педагогы

 «Тәрбие және білім» кіші бағдарламасының «Өлкетану» базалық бағыты негізінде білім алушылар бойында патриоттық рухты дамытып, туған елге, жерге деген сүйіспеншілігін арттыру, рухани жаңғыруды сипаттау және патриоттық сананы ынталандыратын ұлттық құндылықтарды жаңғырту, патриоттық тұлғаны тәрбиелеу. Шымкент қаласының және оңтүстік өлкесінің тарихы мен мәдени мұрасы туралы қосымша білім мен тәрбие беру. Өлкеміздің тарихи киелі орындары және табиғаты көркем жерлерімен таныстыру. Бағыты: өлкетану

Бағдарламаның түрі: түрлендірілген

Өзектілігі: Жас ұрпақтың бойында өлке тарихы мен табиғаты туралы қажетті мағлұмат қалыптастыру. Сабақты жүргізуде жұмыстың әртүрлі формалары мен әдістерін қолдануға болады: топтық, жалпы. Шымкент қаласы және оңтүстік өлкесі туралы жан-жақты қосымша білім мен тәрбие беру арқылы білімді, саналы ұрпақ тәрбиелеу.

Бағдарламаның мақсаты: Білім алушыларға туған өлкенің шығу тарихы, орналасқан жері аумағы, халқы, тарихи тұлғалары, мәдениеті, тарихи-мәдени ескерткіштері, табиғаты жөнінде білім беру. Жаңа технологиялық ақпарат көздерімен жұмыс істеуге, мәлімет іздеуге дағдыландыру.

Бағдарламаның  міндеттері:

Білімділік:

  • өлкетану үйірмесіндегі сабақтарда материалдарды нақты игеру;
  • ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтар негізінде ақпарат беру;
  • білім алушылардың өзіндік ізденістерін арттыра отырып, шығармашылық қабілеттерін дамыту;
  • туған өлкенің мәдени-ағарту ісіне үлес қосқан адамдар жайлы материалдарды іздеу.

Дамытушылық:

  • үйірме білім алушыларының дүниетанымын, білімге деген қызығушылығын ояту және ойды жүйелеу қабілеттерін дамыту;
  • жаңаны тануға деген қызығушылығын, өзіндік білім алуда әр түрлі ақпарат көздерін пайдалана білуін дамыту;
  • өлкемен байланыстың қажеттілігін дамыту;
  • тірі табиғатқа эмоционалдық-мейірімділік қарым-қатынасты, эстетикалық сезімді дамыту;
  • табиғатпен дұрыс қарым-қатынас жасау дағдысын дамыту.

Тәрбиелік:

  • туған жерді, Отанды сүю сияқты асыл қасиеттерді бойларына сіңіру;
    туған өлкесінің табиғатын аялауға, қамқор болуға, адамгершілікке, экологиялық мәдениеттілікке тәрбиелеу;
  • үйірме сабақтарында әдептілікке өзара жақсы қарым-қатынысқа тәрбиелеу;

Бұл қосымша білім беру бағдарламасының айырықша ерекшелігі ол экологиялық орталығы базасында және мектептерде  білім беру жағдайына бейімделген. Білім беру үрдісі, білімді игеру, танып білу және шығармашылық үрдісінің диагностикасы.

Білім беру бағдарламасын іске асыруда қатысатын балалардың жас ерекшелігі 11-16 жас.

Жасөспірімдердің әр түрлі нәрсені білуге ұмтылуы өзіндік құзыреттілік пен толық құндылық сезімдерін дамытуға мүмкіндік береді.

«Жас турист өлкетанушы» үйірмесі

 Қосымша білім беру педагогы

«Рухани-адамгершілік тәрбие тұжырымдамасы» құндылық бағдарларының параметрлерін белгілейді, олардың бірі – патриотизм және азаматтық (өз халқына, кіші Отанына деген сүйіспеншілік, Отанға қызмет ету).

Таңдалған мәселенің өзектілігі ғылым мен практика негіздерін, өмір мен қоршаған шындықты зерттеу арасындағы үздіксіз байланыста көрінеді.

Бағдарламаның жаңашылдығы – білім алушы тұлғасын қалыптастыруға кешенді әсер етудің тиімді құралдарының бірі экскурсиялық және өлкетану іс-шаралары болып табылады. Ол тәрбиенің барлық аспектілерін біріктіреді: адамгершілік, эстетикалық, экологиялық, еңбек және физикалық. Оның спецификалық ерекшеліктері адамның көптеген адамгершілік және ерікті қасиеттерінің көрінуіне жағдай жасайды, патриоттық сезімді тәрбиелеуге, экологиялық мінез-құлық дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.

Бағыты: өлкетану

Бағдарламаның түрі: түрлендірілген

Өзектілігі: Жас ұрпақтың бойында өлке тарихы мен табиғаты туралы қажетті мағлұмат қалыптастыру. Сабақты жүргізуде жұмыстың әртүрлі формалары мен әдістерін қолдануға болады: топтық, жалпы. Шымкент қаласы және оңтүстік өлкесі туралы жан-жақты қосымша білім мен тәрбие беру арқылы білімді, саналы ұрпақ тәрбиелеу.

Бағдарламаның мақсаты: Білім алушыларға туған өлкенің шығу тарихы, орналасқан жері аумағы, халқы, тарихи тұлғалары, мәдениеті, тарихи-мәдени ескерткіштері, табиғаты жөнінде білім беру. Жаңа технологиялық ақпарат көздерімен жұмыс істеуге, мәлімет іздеуге дағдыландыру.

Бағдарламаның  міндеттері:

Білімділік:

  • өлкетану үйірмесіндегі сабақтарда материалдарды нақты игеру;
  • ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтар негізінде ақпарат беру;
  • білім алушылардың өзіндік ізденістерін арттыра отырып, шығармашылық қабілеттерін дамыту;
  • туған өлкенің мәдени-ағарту ісіне үлес қосқан адамдар жайлы материалдарды іздеу.

Дамытушылық:

  • үйірме білім алушыларының дүниетанымын, білімге деген қызығушылығын ояту және ойды жүйелеу қабілеттерін дамыту;
  • жаңаны тануға деген қызығушылығын, өзіндік білім алуда әр түрлі ақпарат көздерін пайдалана білуін дамыту;
  • өлкемен байланыстың қажеттілігін дамыту;
  • тірі табиғатқа эмоционалдық-мейірімділік қарым-қатынасты, эстетикалық сезімді дамыту;
  • табиғатпен дұрыс қарым-қатынас жасау дағдысын дамыту.

Тәрбиелік:

  • туған жерді, Отанды сүю сияқты асыл қасиеттерді бойларына сіңіру;
    туған өлкесінің табиғатын аялауға, қамқор болуға, адамгершілікке, экологиялық мәдениеттілікке тәрбиелеу;
  • үйірме сабақтарында әдептілікке өзара жақсы қарым-қатынысқа тәрбиелеу;

Бұл қосымша білім беру бағдарламасының айырықша ерекшелігі ол экологиялық орталығы базасында және мектептерде  білім беру жағдайына бейімделген. Білім беру үрдісі, білімді игеру, танып білу және шығармашылық үрдісінің диагностикасы.

Білім беру бағдарламасын іске асыруда қатысатын балалардың жас ерекшелігі 11-16 жас.

Жасөспірімдердің әр түрлі нәрсені білуге ұмтылуы өзіндік құзыреттілік пен толық құндылық сезімдерін дамытуға мүмкіндік береді.

«Жас өлкетанушы» үйірмесі

 Қосымша білім берупедагогы

Білім алушылардың бойына патриоттық рухты дамытып, туған елге, жерге деген сүйіспеншілігін арттыру, патриоттық тұлғаны тәрбиелеу. Шымкент қаласының және оңтүстік өлкесінің тарихы мен мәдени мұрасы туралы қосымша білім мен тәрбие беру.Өлкеміздің тарихи киелі орындары және табиғаты көркем жерлерімен таныстыру. Бағыты: өлкетану

Бағдарламаның түрі: түрлендірілген

Өзектілігі: Жас ұрпақтың бойында өлке тарихы мен табиғаты туралы қажетті мағлұмат қалыптастыру. Сабақты жүргізуде жұмыстың әртүрлі формалары мен әдістерін қолдануға болады: топтық, жалпы. Шымкент қаласы және оңтүстік өлкесі туралы жан-жақты қосымша білім мен тәрбие беру арқылы білімді, саналы ұрпақ тәрбиелеу.

Бағдарламаның мақсаты: Білім алушыларға туған өлкенің шығу тарихы, орналасқан жері аумағы, халқы, тарихи тұлғалары, мәдениеті, тарихи-мәдени ескерткіштері, табиғаты жөнінде білім беру. Жаңа технологиялық ақпарат көздерімен жұмыс істеуге, мәлімет іздеуге дағдыландыру.

Бағдарламаның  міндеттері:

Білімділік:

  • өлкетану үйірмесіндегі сабақтарда материалдарды нақты игеру;
  • ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтар негізінде ақпарат беру;
  • білім алушылардың өзіндік ізденістерін арттыра отырып, шығармашылық қабілеттерін дамыту;
  • туған өлкенің мәдени-ағарту ісіне үлес қосқан адамдар жайлы материалдарды іздеу.

Дамытушылық:

  • үйірме білім алушыларының дүниетанымын, білімге деген қызығушылығын ояту және ойды жүйелеу қабілеттерін дамыту;
  • жаңаны тануға деген қызығушылығын, өзіндік білім алуда әр түрлі ақпарат көздерін пайдалана білуін дамыту;
  • табиғатпен дұрыс қарым-қатынас жасау дағдысын дамыту.

Тәрбиелік:

  • туған жерді, Отанды сүю қасиеттерді бойларына сіңіру;
    туған өлкесінің табиғатын аялауға, қамқор болуға, адамгершілікке, экологиялық мәдениеттілікке тәрбиелеу;
  • үйірме сабақтарында әдептілікке өзара жақсы қарым-қатынысқа тәрбиелеу;

Бұл қосымша білім беру бағдарламасының айырықша ерекшелігі ол экологиялық орталығы базасында және мектептерде  білім беру жағдайына бейімделген. Білім беру үрдісі, білімді игеру, танып білу және шығармашылық үрдісінің диагностикасы.

Білім беру бағдарламасын іске асыруда қатысатын балалардың жас ерекшелігі 11-16 жас.

Жасөспірімдердің әр түрлі нәрсені білуге ұмтылуы өзіндік құзыреттілік пен толық құндылық сезімдерін дамытуға мүмкіндік береді.

«Жас экскурсовод» үйірмесі

 Қосымша білім беру педагогы

Рухани жаңғыру” бағдарламасы аясында “Тәрбие және білім” кіші бағдарламасының “Өлкетану” базалық бағыты негізінде білім алушылар бойында патриоттық рухты дамытып, туған елге, жерге деген сүйіспеншілігін арттыру, рухани жаңғыруды сипаттау және патриоттық сананы ынталандыратын ұлттық құндылықтарды жаңғырту, патриоттық тұлғаны тәрбиелеу. Шымкент қаласының және оңтүстік өлкесінің тарихы мен мәдени мұрасы туралы қосымша білім мен тәрбие беру.Өлкеміздің тарихи киелі орындары және табиғаты көркем жерлерімен таныстыру.

Бағыты: өлкетану

Бағдарламаның түрі: түрлендірілген

Өзектілігі: Жас ұрпақтың бойында өлке тарихы мен табиғаты туралы қажетті мағлұмат қалыптастыру. Сабақты жүргізуде жұмыстың әртүрлі формалары мен әдістерін қолдануға болады: топтық, жалпы. Шымкент қаласы және оңтүстік өлкесі туралы жан-жақты қосымша білім мен тәрбие беру арқылы білімді, саналы ұрпақ тәрбиелеу.

Бағдарламаның мақсаты: Білім алушыларға туған өлкенің шығу тарихы, орналасқан жері аумағы, халқы, тарихи тұлғалары, мәдениеті, тарихи-мәдени ескерткіштері, табиғаты жөнінде білім беру. Жаңа технологиялық ақпарат көздерімен жұмыс істеуге, мәлімет іздеуге дағдыландыру.

Бағдарламаның  міндеттері:

Білімділік:

  • өлкетану үйірмесіндегі сабақтарда материалдарды нақты игеру;
  • ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтар негізінде ақпарат беру;
  • білім алушылардың өзіндік ізденістерін арттыра отырып, шығармашылық қабілеттерін дамыту;
  • туған өлкенің мәдени-ағарту ісіне үлес қосқан адамдар жайлы материалдарды іздеу.

Дамытушылық:

  • үйірме білім алушыларының дүниетанымын, білімге деген қызығушылығын ояту және ойды жүйелеу қабілеттерін дамыту;
  • жаңаны тануға деген қызығушылығын, өзіндік білім алуда әр түрлі ақпарат көздерін пайдалана білуін дамыту;
  • өлкемен байланыстың қажеттілігін дамыту;
  • тірі табиғатқа эмоционалдық-мейірімділік қарым-қатынасты, эстетикалық сезімді дамыту;
  • табиғатпен дұрыс қарым-қатынас жасау дағдысын дамыту.

 

Тәрбиелік:

  • туған жерді, Отанды сүю сияқты асыл қасиеттерді бойларына сіңіру;
    туған өлкесінің табиғатын аялауға, қамқор болуға, адамгершілікке, экологиялық мәдениеттілікке тәрбиелеу;
  • үйірме сабақтарында әдептілікке өзара жақсы қарым-қатынысқа тәрбиелеу;

Бұл қосымша білім беру бағдарламасының айырықша ерекшелігі ол экологиялық орталығы базасында және мектептерде  білім беру жағдайына бейімделген. Білім беру үрдісі, білімді игеру, танып білу және шығармашылық үрдісінің диагностикасы.

Білім беру бағдарламасын іске асыруда қатысатын балалардың жас ерекшелігі 11-16 жас.

Жасөспірімдердің әр түрлі нәрсені білуге ұмтылуы өзіндік құзыреттілік пен толық құндылық сезімдерін дамытуға мүмкіндік береді.

«Жас өлкетанушы-географ» үйірмесі

Қосымша білім беру педагогы

«Рухани жаңғыру» бағдарламасы аясында «Тәрбие және білім» кіші бағдарламасының «Өлкетану» базалық бағыты негізінде білім алушылар бойында патриоттық рухты дамытып, туған елге, жерге деген сүйіспеншілігін арттыру, рухани жаңғыруды сипаттау және патриоттық сананы ынталандыратын ұлттық құндылықтарды жаңғырту, патриоттық тұлғаны тәрбиелеу. Шымкент қаласының және оңтүстік өлкесінің тарихы мен мәдени мұрасы туралы қосымша білім мен тәрбие беру.Өлкеміздің тарихи киелі орындары және табиғаты көркем жерлерімен таныстыру.

Бағыты: өлкетану

Бағдарламаның түрі: түрлендірілген

Өзектілігі: Жас ұрпақтың бойында өлке тарихы мен табиғаты туралы қажетті мағлұмат қалыптастыру. Сабақты жүргізуде жұмыстың әртүрлі формалары мен әдістерін қолдануға болады: топтық, жалпы. Шымкент қаласы және оңтүстік өлкесі туралы жан-жақты қосымша білім мен тәрбие беру арқылы білімді, саналы ұрпақ тәрбиелеу.

Бағдарламаның мақсаты: Білім алушыларға туған өлкенің шығу тарихы, орналасқан жері аумағы, халқы, тарихи тұлғалары, мәдениеті, тарихи-мәдени ескерткіштері, табиғаты жөнінде білім беру. Жаңа технологиялық ақпарат көздерімен жұмыс істеуге, мәлімет іздеуге дағдыландыру.

Бағдарламаның  міндеттері:

Білімділік:

  • өлкетану үйірмесіндегі сабақтарда материалдарды нақты игеру;
  • ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтар негізінде ақпарат беру;
  • білім алушылардың өзіндік ізденістерін арттыра отырып, шығармашылық қабілеттерін дамыту;
  • туған өлкенің мәдени-ағарту ісіне үлес қосқан адамдар жайлы материалдарды іздеу.

Дамытушылық:

  • үйірме білім алушыларының дүниетанымын, білімге деген қызығушылығын ояту және ойды жүйелеу қабілеттерін дамыту;
  • жаңаны тануға деген қызығушылығын, өзіндік білім алуда әр түрлі ақпарат көздерін пайдалана білуін дамыту;
  • өлкемен байланыстың қажеттілігін дамыту;
  • тірі табиғатқа эмоционалдық-мейірімділік қарым-қатынасты, эстетикалық сезімді дамыту;
  • табиғатпен дұрыс қарым-қатынас жасау дағдысын дамыту.

Тәрбиелік:

  • туған жерді, Отанды сүю сияқты асыл қасиеттерді бойларына сіңіру;
    туған өлкесінің табиғатын аялауға, қамқор болуға, адамгершілікке, экологиялық мәдениеттілікке тәрбиелеу;
  • үйірме сабақтарында әдептілікке өзара жақсы қарым-қатынысқа тәрбиелеу;

Бұл қосымша білім беру бағдарламасының айырықша ерекшелігі ол экологиялық орталығы базасында және мектептерде  білім беру жағдайына бейімделген. Білім беру үрдісі, білімді игеру, танып білу және шығармашылық үрдісінің диагностикасы.

Білім беру бағдарламасын іске асыруда қатысатын балалардың жас ерекшелігі 11-16 жас.

Жасөспірімдердің әр түрлі нәрсені білуге ұмтылуы өзіндік құзыреттілік пен толық құндылық сезімдерін дамытуға мүмкіндік береді.